NUFFNANG

nufnang

nufnang

NUFFNANG

GENG PANCING

Translate

TIGA SEBAB UTAMA MESYUARAT TIDAK BERJAYA

TIDAK BERSEDIA:
  • Dah tau nak bermesyuarat buat la homework sikit ni tak buat macam dah tere je. Jangan la menyusahkan kawan-kawan sebab kita semua kena, bos mesti hangin punya, lepas tu semua dia cek.
TAKUT:
  • Mase diluar dewan mesyuarat semua takpuas hati, ini tak kena itu tak kena  bila dalam dewan semua tengok lantai je nak angkat muka pun tak berani, yang berani cakap selalu nya kena gam dengan bos lepas abis mesyuarat kalau betul nak buat apa takut? Berani kerana benarkan? Takut kan Allah sudah la jangan takut pada manusia ni semua akan mati kan. 
KALAU DAH TAKUT SANGAT BUAT JE MCM NI..
BENCI:

  • Kadang-kadang tu kita lihat isu yang dibangkitkan memang untuk kebaikan semua tapi bila pihak yang mengeluarkan hujah tu tidak disukai oleh sesetengah pihak maka semua yang dikeluarkan atau idea mereka akan ditentang habis-habisan contoh macam parti politik kerajaan dan pembangkang bukan semua yang dikeluar kan kerajaan itu buruk dan bukan semua yang diwarwarkan oleh pembangkang itu betul jadi apa yang berguna kita sama-sama persetujui untuk kebaikan bersama kan lagi elok.
TAK BAIK BENCI MEMBENCI

ohbelog

ping busuk

SYOK GILE

UNDIAN

nufnang

WIGET BLOGWALKING

NUFFNANG

NUFFNANG

NUFFNANG

nufnang

NUFFNANG

PING BUSUK