NUFFNANG

nufnang

nufnang

NUFFNANG

GENG PANCING

Translate

NAK 1000 FOLLOWER

Semua bloger harap dapat menarik ribuan pengunjung pada blog mereka sebabnye jangan tanya pakcik ok mungkin sebab puas, jana pendapatan, malahan bermacam-macam sebab lagi.

 Sepanjang pakcik berblog ni pakcik pun asik mencari petua untuk memikat pengunjung dan pembaca pada blog pakcik ni tapi nampaknya kebanyakan yang pakcik buat tak menjadi sebab nya baru berape orang je yang melawat blog pakcik ni. 

Tapi takpe  sekurang-kurangnya dah ada pengunjung kan dari takde biar ada walaupun seorang. 

Tips pertama yang  pakcik ikut ialah
daftarkan diri dalam www.Apesal.com 
yang terbukti memberikan pakcik traffik yang memuaskan hati pakcik walaupun baru je daftar. Sejarah pakcik dengan Apesal ni kurang menarik sebab pakcik tak tau nak optimize kan penggunaan nya. Dan sekarang bila pakcik dah mahir dengan Apesal ni pakcik kene blog pulak kesan dari kurang kemahiran mengepost artikel denganApesal pada awal penglibatan pakcik.
 Sape yang dah tau nak letakan wiget apesal tahniah sape yang tak tau sila letak kan link kat pakcik nanti pakcik bagi tau mcm ne nak letak. 


Tips kedua ialah 
promosi.  
Dah terbukti dengan promosi ape barang pun boleh laku, so same dengan blog
Lain la kalau kita nye blog dah tip top macam sesetengah bloger kat malaysia ni contoh nye
 www.benashaari.com/ 
 and 
redmummy.com/ 
tak perlu promosi pun orang kenal dah.Untuk promot blog ni sertai je mane-mane geng-geng bloger dan rajin-rajin la melawat mereka. ini antara geng blog yang pakcik sertai sekarang








ohbelog

ping busuk

SYOK GILE

UNDIAN

nufnang

WIGET BLOGWALKING

NUFFNANG

NUFFNANG

NUFFNANG

nufnang

NUFFNANG

PING BUSUK